Üdvözöljük!!!

Üdvözöljük olvasóinkat a MobliVerzumon!
Ezen a Blogon a moniltelefonokról van szó! Személyes véleményeket is lehet olvasni mobilokról!!!Akereseshez nyomja meg a ctrl+f
Youtube chanelunk : https://www.youtube.com/channel/UCa-2CeyDjq9u0NKqOFl82dQ

2015. január 7., szerda

Apple iPhone 6 (plus)

Akárkit kérdezel az iPhone 6-ról , õ a nagyságáról és hajlithatóságáról fog neked beszélni ... De valójában nem a hajlíthatóságával és vékonyságával hódít... A hódítás valódi oka a neve : iPhone . Ha azt hallod hogy iPhone máris egy minôségi telefon jut eszedbe.Igaz, hogy az iPhone pemium anyagokból készül ,és egy nagyon menô szoftwarel van felszerelve , az iOS 8-al . Én elég rég óta iOS 7.1.2-t használok és meg vagyok elégedve ... Volt esélyem kipróbálni , jónak tünt . Nagyon stílusos , designos .
A telefonnal az áráról csak annyit , hogy elég drága a tudásához képest.
Az iPhone 6 specifikacioi:
Kijelzô : 4,7 inch
OS : iOS 8 frissithetô 8.1.3-ra
Chipset : Apple A8
Kamera : 8mp 
Elsô kamera : 1.2mp
Belsô memória : 16/32/64/128 GB és 1GB Ram .
A hajlithatóság , igaz volt , de azóta javított az Apple és most már megéri ... Ha valakinek van most iPhone 5S-je , ne cserélje le 6-osra , technikailag ugyan annyit tudnak.Steav Jobs meghalt , az Apple se fogja sokat vinni .Nem vagyok Apple ellenes , hiszen nekem is iPhone 4S-em van/pillanat.Azért vettem 4S-t mert azt még Steav Jobs tervezte és meg vagyok elégedve.Az iPhone 6 nagyon várt telefon , majdnem 1 hetet ültek az emberek az Apple Store-k elõtt.Ha iPhonet szeretne venni keresse fel az emag.hu-t

P.S Kuldjenek ötleteket , hogy milyen telefonról irjunk es milyent teszteljünk .
Üdvözlettel a MobilVerzum


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése